پیام تسلیت محمد نوید نادرشاهی به بازماندگان زلزله ی آذربایجان
محمد نوید نادرشاهی در پیامی کشته و زخمی شدن
جمعی از هموطنان مان را در واقعه ی زلزله در شهرستانهای
اهر ، ورزقان و هریس آذربایجان سرقی تسلیت گفت .
متن پیام محمد نوید رو با هم در زیر می خوانیم :
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دل های خسته
هموطنانم در آذربایجان آنچنان متاثر شدم که هنوز هم
شوک عظیم این حادثه بر قلبم سنگینی می کند .
می دانم کلام قاصر است از بیان حجم این مصیبت
اما به عنوان فرزند کوچک این سرزمین عزیز بر خود
واجب دانستم تا پیام تسلیت خود را به گوش بازماندگان
این حادثه برسانم .
و در این شبهایی که مقدر می شود تقدیر هر انسان
از خداوند برای فوت شدگان آمرزش و مغفرت برای
مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل طلب
می کنم . باشد که به یاری مردم عزیز و همت مسئولین بزرگوار
هرچه سریعتر آذربایجان را آبادتر از همیشه داشته باشیم
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دل های خسته
"به نام خدا"
از شنیدن خبر وقوع زلزله و کشته و زخمی شدن هموطنانم در آذربایجان آنچنان متاثر شدم که هنوز هم
شوک عظیم این حادثه بر قلبم سنگینی می کند .
می دانم کلام قاصر است از بیان حجم این مصیبت
اما به عنوان فرزند کوچک این سرزمین عزیز بر خود
واجب دانستم تا پیام تسلیت خود را به گوش بازماندگان
این حادثه برسانم .
و در این شبهایی که مقدر می شود تقدیر هر انسان
از خداوند برای فوت شدگان آمرزش و مغفرت برای
مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل طلب
می کنم . باشد که به یاری مردم عزیز و همت مسئولین بزرگوار
هرچه سریعتر آذربایجان را آبادتر از همیشه داشته باشیم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 16:46 توسط " سالومه "
|
محمد نوید نادرشاهی ... متولد 1364/4/25 .... تهران .... دزاشیب ...